آموزش اضافه کردن صدا به فیلم
صدای دوبله فیلم و انیمیشن

 

سلام. امروز میخوام به زبون ساده روش کار با نرم افزار mkv merge رو براتون بنویسم. این نرم افزار متعلق به مجموعه mkvtoolnix هستش که قبلا هم قابلیت هاش رو ذکر کردم و هم واسه دانلود قرارش دادم. اگه ندیدید اینجاست. برید و دانلودش کنید.

کل آموزش در سه عکس گنجونده شده ( سعی کردم خلاصه باشه و مفید ).

 

عکس اولی (از راست) آموزش اضافه کردن صداست. دو عکس دیگه مربوط میشه به رفع مشکل ناهماهنگی صدا با فیلم.

 

1    2   3


نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت12:27---14 مهر 1393
سلام من همه این کارها را میکنم اما هنوز انگلیسی صحبت میکنه در ضمن صوت دویله را در جدول بالاتر از صوت اصلی میزارم ولی کار نمیکنه؟؟؟؟

fatemeh
ساعت18:16---9 شهريور 1393
سلام آقا امیر.
ممنون از وبلاگ جالبتون، و بابت آموزش کار با نرم افزار.
بازم ممنون


من
ساعت23:28---13 ارديبهشت 1393
سلام
فایل تصویر و صدا باید از هم جدا باشن؟؟؟
اگه اینجوریه چطوری باید فایل صدا رو تهیه کنم و صدای خودِ فیلم چی میشه؟؟؟
خواهش میکنم زود جواب بده آخه با مشکل کمبود فضا مواجهم باید هرچه زودتر این فیلمها رو بریزم رو دی وی دی
پاسخ: آموزش کامل در وبلاگ موجوده.


محمدرضا
ساعت17:49---15 اسفند 1392
سلام خسته نباشی
سایت خیلی خوب و بدرد بخوری
دم شا گرم

پاسخ:دم شما هم گرم!


هومن
ساعت22:38---8 مرداد 1392
واقعا مطلب خوبی بود من یک فیلم و صدا داشتم که با هم هماهنگ نبود 5 تا نرم افزار نصب کردم ولی با هیچکدوم درست نشد ولی با این نرم افزار درست شد

فاطمه خانم
ساعت18:04---8 مرداد 1392
سلام آقا امیر وبلاگ خیلی خوبی دارید ممنون که این آموزش رو گزاشتید من خیلی تو نت سرچ کردم و به دنبال این آموزش بودم ممنون که یاد دادید خیلی نیاز داشتم لطفا اگه میشه تا چند سال دیگه این وبو حذف نکنیدچون مطالبش بدرد بخوره ممنون

مهران
ساعت9:44---15 فروردين 1392
وبلاگ خوبی داری. ایده جالبیه که صدای دوبله فیلمهارو میذاری....چون واقعا بعضیا نیاز دارن مث خودم

مرسی

به وبلاگ ما هم سر بزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 274618
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1